status order handmatig aanpassen

Beantwoord
Public
status order handmatig aanpassen 2.00/5 (1 stemmen)

Is het mogelijk om de status van een order die door een fout bij de betaalprovider op geannuleerd is gesprongen maar die wel is betaalt, handmatig op “betaald” te zetten? 

1 antwoord

Crew 9 April 2014

Wanneer de bestelling de status Geannuleerd heeft gekregen kun je dit niet meer ongedaan maken. De betaalmodule zal een factuur & betaling aanmaken tijdens het betaalproces. Als deze (per ongeluk) geannuleerd wordt, is de betaling al geregistreerd als ‘geannuleerd’ en kun je er dus niets meer mee.
Enige oplossing zou zijn om de klant te vragen nog een keer te bestellen, of zelf de bestelling opnieuw aan te maken.

#1
  1. Chris Crew 14 April 2014
    Inmiddels is er ook een module beschikbaar die het mogelijk maakt om een geannuleerde bestelling alsnog te heropenen (uncancel). We hebben de module getest en deze werkt erg prettig.

    De module is gratis te downloaden en bieden we ook aan inclusief installatie/configuratie mocht je dat willen:
    http://www.getmagented.nl/product/heropen-bestelling/

Login of Registreer om deze vraag te beantwoorden.